Valg av medlemmer til Ungdomsrådet 2022/24

Våler kommune søker nye kandidater til ungdomsrådet. Frist 22. august. Er du en engasjert ungdom (13-19 år) som ønsker å fremme ungdommens interesser i kommunen? Ønsker du å komme med innspill til planer og annet som har betydning for det å vokse opp i kommunen? Har du lyst til å planlegge og gjennomføre arrangement for ungdom, utforme tilbud og aktiviteter som ungdommen er en del av? Da håper vi du søker om å få være med i ungdomsrådet.

Send epost til katinka@vis.kommune.no som merkes ungdomsråd. Her legger du ved en kort presentasjon av deg selv og hvorfor du ønsker å delta.  Frist 22. august. Om du selv ikke er aktuell for rådet, men kjenner ungdom som du mener kan bidra positivt i ungdomsrådet, send gjerne forslag til kandidater.

Om ungdomsrådet

Medlemmene i ungdomsrådet skal på valgtidspunktet ikke ha fylt 19 år. I rådet skal det være tilnærmet lik kjønnsfordeling og en bred sammensetning av rådet, som favner både den organiserte og uorganiserte aktiviteten i kommunen.

For spørsmål knyttet til ungdomsrådet, kontakt Ingrid Vestby, leder Våler ungdomsråd, tlf 406 71 735 eller Katinka Schjerven Eriksen, koordinator for ungdomsråd, på tlf 918 39 322 eller epost katinka@vis.kommune.no

Ungdomsrådet  - Klikk for stort bilde