Lyst til å starte bedrift? Digital informasjonskveld

Bli med på en nyttig og inspirerende kveld med fokus på gründerskap og hva som skal til for å lykkes.
Dato: 11.mars klokka 19.00 – 20.00. Arrangementet foregår på teams.

Du kan melde deg på her.

Program:

• Presentasjon av «de gode hjelperne» som kan bistå i oppstartsfasen
  • Inspirasjonsforedrag, ved gründere
  • Etablererkurs, her får du høre hva det går ut på og hvem det er nyttig for? Ved Klosser Innovasjon og Sør-Østerdalen Næringshage.

Arrangører: Elverum Vekst sammen med kommunene Engerdal, Stor-Elvdal, Åmot, Trysil, Elverum og Våler.

Litt om arrangementet

Inspirasjonskveld for gründere er et samarbeid mellom kommunene i Sør-Østerdalen, og blir gjennomført digitalt.

Innlandet fylkeskommune tilbyr etablererkurs over hele fylket. I vår region er det Klosser Innovasjon og Sør-Østerdal Næringshage som vil holde kursene. Her får du en kombinasjon av presentasjoner, oppgaver, veiledning, verktøy og nettverk. Klosser Innovasjon vil presentere rammen for kurset som har oppstart 18.mars.

Møt opp og få nyttige tips fra andre gründere og virkemiddelapparatet.