Knut Erik Skaret blir leder for NAV Solør

Knut Erik Skaret blir leder av det nye felles NAV-kontoret i Solør, som vil bestå av NAV-kontorene i Våler, Åsnes og Grue. Kontoret, som vil hete NAV Solør, blir etablert fra 1.januar 2023 dersom de tre kommunene godkjenner dette. Skaret tiltrer NAV-lederstillingen fra dette tidspunktet.

Knut Erik Skaret er i dag leder av NAV Åsnes og NAV Våler. Han er samtidig prosjektleder for etableringen av det nye Solør-kontoret sammen med leder av NAV Grue, Jan Atle Thorvaldsen, som er assisterende prosjektleder.

Avdelingsdirektør Hans Petter Emilsen i NAV er, sammen med kommunedirektørene i Våler, Åsnes og Grue, godt fornøyd med at Knut Erik Skaret har takket ja til stillingen. - Knut Erik har god erfaring med å lede NAV Åsnes og NAV Våler. Vi er trygge på at han vil utvikle NAV Solør til det beste for innbyggerne i de tre kommunene, sier Emilsen.