Jazzaften med Green Peppers 8.2.19 - den perfekte julegave!

En festaften i vakre Våler kommunelokale med god mat/drikke og ikke minst fantastisk musikk! Vi starter kl. 20.00 og runder av kl. 24.

Green Peppers spiller den udødelige gla’ musikken til trompetisten Herb Alpert & Tijuana Brass. Herb Alpert var en av 1960-tallets aller største stjerner. Med mega hits som "A Taste of Honey", "Spanish Flea" og "Tijuana Taxi".

Green Peppers
Torstein Ellingsen (trompet), Ola Lømo Ellingsen (trompet), Nils Andreas Granseth (trombone), Eyvind Ellingsen (gitar, fløyte, vokal), Einar Thorbjørnsen (tangenter), Øivind Madsen (el. bass), Erik Jøkling (trommer).

Green Peppers er Skandinavias ledende tributeband innen denne sjangeren. Under ledelse av trompetist og kåsør Torstein Ellingsen - med maracas, Hawaiiskjorter og null gravalvor - spiller Green Peppers elegant arrangert jazz, samba og easy listening fra 1960-tallet, men legger også gjerne inn noen små nostalgiske sidesprang til Burt Bacharach, Antonio Carlos Jobim og Sergio Mendes.

Tapas er inkludert - drikke bestilles. Billett kr.550,-

Påmelding på tlf.62424073 /per.arnesen@vaaler-he.kommune.no
NB! Billettene må betales og hentes på kulturkontoret senest tirsdag 5.februar.