Dine 30 - November

November er like rundt hjørnet, og med det ønsker Frisklivssentralen i Solør å utfordre alle innbyggere i Åsnes og Våler kommune til deltakelse i vår lokale Dine30-kampanje.

Målet med kampanjen er å synliggjøre hvordan man kan oppnå mye med enkle grep i hverdagen. Hvem har sagt at du bruke treningstøy for å holde deg i form?

Hver bevegelse teller, det er 30 minutter som gjelder!

Det er enkelt å delta: Fyll ut skjema med selvvalgt daglig fysisk aktivitet i hele november måned, og lever dette til en av frisklivsveilederne eller send dette til Frisklivssentralen (frisklivssentralen.solor@asnes.kommune.no /Rådhusgata 1, 2270 Flisa) innen 6.desember 2019.

Alle som deltar i kampanjen, er med i trekningen av flotte premier!

I vår hadde vi en intern konkurranse mellom ansatte i Våler og Åsnes kommune. Åsnes vant i april, vil Våler kunne ta revansj denne høsten?

Spre dette glade og aktive budskap videre til familie, venner og bekjente, motiver til deltakelse, og ikke minst: BLI MED SELV!

Frisklivssentralen i Solør
+47 489 48 446