Digital UKM/BKM mønstring

ukm vålerGrunnet Corona situasjonen blir det ingen fysisk UKM/BKM mønstring i Våler i år, men vi lar oss ikke stoppe av den grunn og jobber med å få til en digital mønstring der vi satser på E-sport, litteratur og en utstilling på nett slik at dere som ønsker å delta med foto / kunst, litteratur og E-sport allikevel får en mulighet til å bli med.
Har du bilder, kunstverk eller fotografier som du har lyst til å stille ut så meld deg på og send det inn til oss digitalt så lager vi en fin utstilling av dette på nett. Dersom du har tegninger / malerier så ønsker vi helst at du tar et bilde av disse og sender inn digitalt, men dersom dette blir vanskelig kan vi hjelpe til med å ta bilder for dere.
Vi ønsker oss også litteratur, så send gjerne inn dikt, noveller, historier og annen kreativ skrivning digitalt (eller ta bilder av håndskrevet litteratur) så vil vi vise dette som en del av utstillingen.
For dere som er interessert i E-sport så vil dette bli et digitalt E-sport arrangement nå i januar og et fysisk arrangement til høsten. Se egen informasjon om dette på våre UKM sider eller facebook.
Den digitale mønstringen vil starte 30.01.
Påmelding gjøres på: ukm.no/valer-innlandet (påmeldingsfrist 15.01)
Arrangementet er støttet av UKM Norge og er gratis for alle deltakerne.
Ta kontakt Med Per eller Asbjørn Dersom dere har noen spørsmål.
Bli med!
Digitale filer med bilder av kunst, foto og litteratur sendes til oss på epost:
Per.Arnesen@vis.kommune.no
Asbjorn.Holmseth@vis.kommune.no

Per Arnesen. UMK Våler / kulturkonsulent. 62424073.

Asbjørn Holmseth. UKM Våler / Leder Våler kulturskole.
62 42 42 86 / 40 45 70 90.