AKTIVITETSTILBUD FOR BARN OG UNGE

Aktivitetsveileder planlegger oppstart av Aktivitetstilbud for barn og unge i Våler kommune uke 38.

Tirsdager: Åpen hall i Aktivitetshuset for 5.-7. trinn kl.14-16.

Torsdager:  Åpen hall i Aktivitetshuset for 8. trinn og oppover kl.14-16.

Dette er et tilbud hvor de unge kan komme rett etter skolen, og være med og forme innholdet selv. Hallen i  Aktivitetshuset kan deles i tre soner, og i disse kan det være helt ulike aktiviteter etter hva som ønskes. Alt skal være lystbetont, stimulere til sosialt fellesskap og fysisk aktivitet.

Møteplassen i Klubbhuset til Vaaler IF blir åpent onsdager i ulik uke for 5.-7 trinn og for 8.trinn og oppover onsdager i lik uke. Åpner da skolen er ferdig for dagen. Det er brettspill, sofa og TV tilgjengelig og det kan lånes utstyr fra BUA, som ligger vegg i vegg, til både innendørs og utendørs aktiviteter.

Håper mange finner glede av tilbudene!

Har du lyst til å stille som frivillig til aktivitetstilbudene ta kontakt med Aktivitetsveileder for barn og unge på mail: kine.skulstad@vis.kommune.no