Leie av Våler aktivitetshus 2024/25

Alt du må vite i forbindelse med leie av Våler aktivitetshus

Dokumentet som PDF (PDF, 22 kB)

Lag/grupper som ønsker å leie hallen eller basseng sender søknad til utleieansvarlig på e-post
hb@vis.kommune.no

Det tildeles faste tider som følger skoleåret. Dette vil si at leietakere forplikter seg til hele perioden uansett om man bruker leid tid eller ikke. Nye søkere eller søknader om forlengelse sendes hvert år innen 15.juni. Tildelingen skjer innen 01.08 og vil tildeles for kommende skoleår. Priser finnes i kommunens gebyrregulativ.

Ved spesielle arrangement i hallen vil leietakere få beskjed og vil ikke bli belastet for mistet tid. Det blir heller ikke belastet for tid man mister pga stengt basseng. Hallen og bassenget kan brukes i skolens fridager og ferier (vinter, høst og dagene før påske) om ikke annen beskjed blir gitt. Beskjeder blir sendt til oppgitt e-post og på aktivitetshusets side på facebook.

Tildelingen foregår etter følgende kriterier:

Skole/SFO har fortrinnsrett i skolens åpningstid. Tildelinger av eventuelle tider i dette tidsrommet må avtales med skolen.

Barn/unge prioriteres til tildeling av treningstider. Det tilstrebes at grupper som leier gjennom hele året får videreført samme leietid neste skoleår, men endringer kan forekomme.

Søknaden skal inneholde:
- Navn på lag/gruppe
- Antall timer/økter pr.uke
- Hva ønskes leid: 1/3, 2/3, hele hallen. – eller basseng
- Dager/tidspunkt. 1.ønske og 2.ønske
-Tid for oppstart (nye leietakere)
- Kontaktperson, epost, tlf
- Ansvarlig trener/leder

Det er også muligheter for enkeltleie av tider i hallen da det er ledige timer. Evt spørsmål om utleie, ta kontakt med teknisk v/Hilde Bredegg Verket – 47860060 (mandag,tirsdag og torsdag mellom kl. 09-15.00) eller på e-post.

Det er kun ansvarlig for leieforholdet som vil få kort til inngangsdøren. Vi minner om at trenere/ledere som slutter skal levere nøkkelkort.